Rebecca Lieb

Forsker, forfatter og keynote speaker

Rebecca Lieb

Forsker, forfatter og keynote speaker
linkedin-icon twitter-icon

Biografi

Rebecca Lieb arbejder som strategisk konsulent, forsker, keynote speaker, forfatter og skribent. Hun har specialiseret sig i digital markedsføring og medier med et koncentreret fokus på indholdsstrategi, content marketing og converged media. Hun rådgiver mange af verdens førende brands og industrier, herunder Facebook, Home Depot, Nestlé, Adope, Dupont, IBM, Pinterest, Cisco og The Federal Reserve Bank of New York.

Indtil udgangen af 2015, var Rebecca Lieb Altimeter Group‘s digitale advertising og medieforsker. Her publicerede hun, hvad der til dato regnes for et af de største og mest prominente stykker research omhandlende content marketing, indholdsstrategi og indholds rolle i en paid, owned og earned mediakontekst.

Rebecca Lieb er også forfatter til Amazon bestselleren, ‘The Truth About Search Engine Optimization‘ samt bogen ‘Content Marketing – Think Like a Publisher‘ , som var en af de første bøger, der udkom om content marketing. Hun er aktuel med sin nye bog ‘Content – The Atomic Particle of Marketing‘ i Juni 2017.

Alle indlæg af Rebecca Lieb

Keynote: Contextual Content From Websites to Wearables to Wherever

9:45 - 10:25
Odd Fellow Palæet (Koncertsalen)