Anita Caras

Head Of International Research & Consumer Insights hos AOL

Anita Caras

Head Of International Research & Consumer Insights hos AOL
linkedin-icon

Biografi

Anita Caras er ansvarlig for et insights-team, der dækker alle markeder uden for USA. Under hendes ledelse er teamet ansvarligt for at levere forbrugerindsigt og data, der skaber efterspørgsel, understøtter indtægtsmål og hjælper med at opbygge AOLs brand equity i den digitale reklameverden.

Anita brænder for brands og de muligheder, som de digitale medier skaber, og hun arbejder målrettet på at skabe forståelse af disse via datadrevet dashboards og content, som distribueres både internt og eksternt til bureauer, annoncører og journalister over hele verden.

Anita har mere end 20 års erfaring inden for medieresearch og kommer fra jobs på både medie- og bureau-siden. Tidligere har Anita været ansat hos: Microsoft, ITV, Viacom Brand Solutions / MTV og ZenithOptimedia både i Australien og i Storbritannien. Inden da underviste Anita college-studerende i medieproduktion og journalistiske færdigheder i Long Island, USA.

Alle indlæg af Anita Caras