Jesper Isholm

Independent creative hos www.possible.dk
Jesper Isholm har +20 års erfaring som art director og kreativ direktør på større og mindre bureauer som fx Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Subsero (nu Brandhouse) og Nordlid. Suppleret med Strategiuddannelsens MasterClass i Strategy & Insight. Gennem tiden er det blevet til en hel del awards som Cannes Lions, One Show, Eurobest, Danish Digital Awards og Creative Circle Awards. Jesper har udviklet de fleste typer af løsninger fra Radio, TV og Outdoor til apps, digital activation og social media content. Hvad enten kunden har været en stor bank, et bilmærke, et dagblad, et globalt sodavandsbrand eller en dansk fagforening, handler det for Jesper altid om at skabe værdi med kreativiteten. Og at den virker integreret og relevant forankret i en strategi, der gør en positiv forskel for sit publikum - og dermed for brandet og forretningen. Både nu og på sigt. Og uanset om det handler om en fuldt integreret 360 graders kampagne eller en taktisk aktivering.